Functions
The primary purpose is to provide a mechanic for players to collect items from the levels. Since the Office is persistent, items brought into it via the Janitor’s Trunk will remain as well.
The secondary function is to provide an immersive way to provide feedback on player performance in the previous map. When entering the Office after punching out of a non-speedrun map, notes (commonly referred to as Ending Messages) will be present throughout the Office containing flavor text suggesting how well the players cleaned. These notes are not persistent and will vanish or be replaced the next time the player enters the Office.
The Office also contains a large Report Screen that allows the player to view previously completed incident report sheets, and the accuracy of the player’s answers.
In addition to the notes, if the player does exceptionally well, an Employee of the Month award will be placed in various locations on the wall of the main room of the Office. This picture frame can be taken off the wall and moved around to other locations on the Office. It will also persist between visits unlike the numerous paper notes around the Office after completion of a level, allowing the player to accumulate multiple Employee Of The Month awards.
Viscera cleanup detail как закончить уровень
Сергей Степанов запись закреплена
Как пройти уровень на 100%? Я всё убираю, мою, все дырки выжигаю, детекторы не пищат, а все уровни прохожу на 95%
1. Бочки и ящики расставить в зоны складирования;2. Удалить пулевые отверстия в стенах при помощи лазера;3. Отнести все флешки с каждого трупа на терминал уборщика;4. Отчитаться на терминале, выбрав верхний вариант. Это даст проценты даже сверх 100%.
О том, как именно отчитываться на терминале по трупам и происшествию, хотел запилить пост, но руки не доходят.
Nikolay, А бочки и ящики расставить в зоны складирования, а где собственно эта зона, плюс встречаються в стенах царапины и в них какая то синяя субстанция от нее тоже надо избавляться если да то как?
Их нужно находить, они очерчены на полу специальной разметкой, она сильно потёрта, так что нужно напрячь зрение. Разметка эта бывает в виде полос синего и желтого цвета, и имеет в своем составе надпись barrels для бочек и crates для ящиков и коробок. А синие разломы убираются так же, как пулевые отверстия — лазером.
Nikolay, я нашел зоны токо они какието маленькие, ящики обязательно складывать аккуратно а то их много и они не помещаються, нельзя некоторые ящики по углам поставить?
Их можно ставить друг на друга и как попало, хоть до потолка, главное чтоб не выходили за линию. Бочки также, но чуть сложнее — их надо ставить ровно вертикально. Двойной щелчок левой в помощь.
Secondary Objectives
The employee of the month award hanging on a wall.
Each level has one or more Stacking Areas — designated locations for the player to place the crates and barrels found scattered throughout the level. In some levels there are also stacking areas for medical waste, wet-floor signs, and cryogenic storage containers. Stacking areas are marked by a painted outline on the floor with a word indicating the type of object to be placed there. Different paint colors are used to indicate the type of object to gather. Most commonly it is light-orange or yellow for crates and boxes, a lighter yellow for wet-floor signs, blue for barrels, and green for medical waste or containers. However, because colors can vary by level, it is highly recommended that the player always read text written on the paint line itself to learn what should be stored in which area, rather than relying on colour. Painted lines may sometimes be difficult to read or partially obscured or «weathered» by the environment.
Although stacking items is not needed to obtain an acceptable score, it is counted as bonus points toward the player’s score, much like filling out the Punchout Reports.
Открытие заблокированных дверей — Все коды от дверей
Чтобы открыть дверь не нужно много сил, перед вами закрытая дверь. Вы подходите к панели с цифрами. Вам необходимо иметь остро намётанный глаз (если сиё отсутствует, то попробуйте прислушаться). Вы нажимаете на кнопку, ну допустим 2.
Ничего не произошло, и вы ничего не заметили и не улышали. Попробуем нажимать другие цифры. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Но, как только я нажимаю цифру 9, то на долю секунды, на части панели, где изображена дверь, красный цвет заменяется на белый, и звучит тихий щелчок. Это знак того, что мы на правильном пути.
Дуйствуем по подобному способу ещё две раза, и получаем оставшиеся две цифры. У меня это 5 и 8. Получаем код 9858. Дверь разблокирована!
Теперь осталось нажать на значок двери, и она открыта! Подобным образом можно действовать со всеми заблокированными дверями в игре.
Viscera Cleanup Detail теперь доступна на ПК. И это все, что нужно знать о том, какой код двери офиса в Viscera Cleanup Detail.
Прием
Версия игры в раннем доступе получила несколько отзывов. В Eurogamer Дэн Уайтхед написал, что, хотя многие видеоигры вращаются вокруг концепции очистки экрана, такой как убийство всех врагов или сбор всех жетонов, Viscera Cleanup Detail буквально воплощает метафору
В своей статье для The AV Club Чаз Эванс назвал это комментарием к шутерам от первого лица, в котором основное внимание уделяется последствиям насилия. После коммерческого выпуска игры Филиппа Варр из Rock, Paper, Shotgun включила ее в свой список лучших игр 2015 года, а позже описала многопользовательский режим игры не только как способ поддерживать связь с людьми, но и узнавать о них через то, как они подходят к казалось бы приземленным задачам игры.
Tips and Trivia
A crate being tossed down the chute.
There is no Incinerator in the Office. Instead there is a trapdoor to a garbage chute in the room containing the Slosh-O-Matic and What A Load Disposal Bin machines. Items can be dropped into the hole to dispose of them. It is not possible for the player to fall through the hatch, however.
Office desk pre v1.0, with the original BitterMan model.
Like all other levels, an unlimited number of buckets and disposal bins can be spawned from the corresponding machines. The chance of random miscellaneous body parts dispensing instead still applies here.
In earlier versions of the game, there was a different model of the BitterMan 500 Computer on the desk. It has since been updated to the current model, featuring the interactive JaniTOSS Workstation.
For the achievement Clean Freak, it is possible to get viscera splatter on the walls of the garbage chute, preventing the achievement. If this happens, the console Ghost command must be used, or the player must Clear the office and clean it again. The back wall of the secret room also needs to be cleaned for the achievement, if present in the Office.
Saving
The Office is a persistent map with its own save file, so changes and customizations made by the player will remain between game sessions. As of version Alpha 0.34, exiting The Office via the door will save The Office. If autosaves are turned on, The Office will save at the interval specified by the player. Players can also manually save instead of relying on the built in autosave feature. Autosaves in the Office will also not override that of levels, and only edit The Office’s save files. Being fired will also cause the Office to reset itself, but only after the player has left The Office after punching out.
Everything in The Office is saved as part of two main save files (found in \Viscera\Saves, wherever the player’s game is installed. For example, the Steam directory may be \Steam\steamapps\common\Viscera\Saves), one being OfficeData.sav, the other being TrophyData.sav. The Office also makes use of the Janitor’s Trunk, which uses the save file TrunkData.sav.
- OfficeData.sav contains information about items found in the Office if a player were to have only just entered the Office without changing anything, or after being fired. This includes objects like the BitterMan 500 Computer, or the state of doors and Keypads in the Office.
- TrophyData.sav contains information only relating to objects the player has brought to or created in the Office, such as «trophy» items taken from levels via the Janitor’s Trunk or buckets dispensed by the Slosh-O-Matic.
As of v1.07, the «Saves» folder includes a «Backup» folder, so that trophies and other office items can be restored in the event of accidental firing or game malfunction.
Геймплей
Придя на базу, вы видите, что повсюду море крови и мусора, от которого нужно избавляться. Для начала в игре вы будете использовать обычные веники и швабры. Но постепенно вымывая локации от грязи и крови, вы будете получать себе бонусы в копилку, и сможете приобрести необычный космический пылесос, который значительно облегчит вам задание. В игре Viscera Cleanup Detail, скачать торрент которой возможно бесплатно на нашем игровом сервере, локации постоянно будут меняться, а мусора с каждым уровнем станет еще больше. Вы должны изучить сначала космическую станцию, определить, где больше мусора и начать уборку. Кишки пришельцев, гильзы, даже пустые бутылки и смятые сигаретные пачки – это все разбросано по разным локациям. Бравые пехотинцы отбили атаку врагов, да еще и хорошо погуляли. А вам теперь предстоит все разгребать в этой необычной игре. Научитесь использовать все уборочные подручные средства, а особенно пылесос – тогда уборка будет выполнена быстро и качественно!
Сюжет
На крупной космической базе произошли кровавые сражения. Комические рейнджеры сражались с огромным количеством инопланетных существ. Произошла кровавая разборка, враг уничтожен, но теперь станция – это просто кошмар. Патроны, пятна крови по стенам, гильзы, мусор, осколки, разбросанные части тел врагов – это все поражает. Теперь в игру вступаете вы, как главное действующее лицо, то есть как уборщик. Берите метлы, швабры, ведра с водой, и начинайте вымывать все локации этой необъятной станции. Миссию нужно выполнить вовремя, поскольку вот-вот нагрянет проверка. А станция должна до их прихода быть вылизана. Надевайте космический костюм уборщика и начинайте вычищать базу.
Keypad Hacking
The Keypad codes for the three locked doors are randomized whenever the Office is reset, and the player must ‘hack’ the keypads to unlock them. Once the doors are opened if they are closed again, passcodes will remain the same. However if the player is fired, the Office resets, so the doors must be hacked again.
-
The difference of the display, the left one is flashing after hitting the correct digit.
To hack the keypads, the player must click numbers and listen for a distinct sound and white flash of the keypad’s screen. An incorrect number will not make the same sound or flash white. Therefore the most foolproof method is to cycle through every number on the keypad for each digit of the pass code. For example, if it is a 4-digit code, press 1,1,1,1 and wait for a flash/sound. If a flash occurs at the third press of the 1 key, this means 1 is the third digit of the code. Continue with 2,2,2,2 and so on, until numbers for all 4 spots in the code are found.
- The hacking process can be time-consuming, so it is recommended that players write down the correct digits as they unlock each door. The PDA may also be used for this.
- The keypads will reset if the player only attempts a partial hack (i.e. they only enter two correct numbers, then for whatever reason leave the game). In this case they would need to re-enter the first two correct numbers again.
- As a «last resort», if players are unable to hack the keypads, they can locate the Office save file (which should be located under \Steam\steamapps\common\Viscera\Saves). They must then open the save file (OfficeData.sav) with a text program such as Notepad++. They can then use Ctrl+F to search for «code» and copy down the results.
Интересные факты
Дойдите до самого последнего уровня игры успешно – и вы увидите необычную комнату, усеянную самым невероятным количеством мусора. Так что учитывайте, что чем дальше по уровням вы продвигаетесь, тем больше всякого разнообразного мусора вам нужно убрать.
Особенности Viscera Cleanup Detail
- Экипировка уборщика. Вы как главный космический дворник получите в игре необычную защитную амуницию, чтобы кровь и грязь мерзких пришельцев не попала на ваше тело.
- Красочные локации. Вы будете перемещаться по всей станции, вы даже сможете посещать красивые отсеки для отдыха, но там тоже много грязи, крови и пыли.
- Скорее выполняйте миссию. Вы должны успеть вычистить базу до приезда космической инспекции. Проверять они будут тщательно, поэтому убирайте качественно – за это получайте бонусы для прокачки снаряжения уборщика и его, моющих и чистящих средств.
- Грязная работа. Вы должны вычистить локации даже от трупов инопланетных существ. Их останки разбросаны по всей станции, поэтому приготовьтесь к грязной работенке. Но за это тоже вы будете получать игровые очки.
- Подручные средства. Вы получите помимо метелок, веников и швабр еще и лопаты, ведь разгребать дымящиеся предметы руками – это просто невозможно.
- Космические уборочные средства. Вы получите в свое распоряжение даже необычный лазер, который поможет вам также в уборке.
На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Viscera Cleanup Detail через торрент бесплатно.
Viscera Cleanup Detail
Viscera Cleanup Detail (commonly abbreviated as simply VCD) is a first person video game simulator developed by RuneStorm and powered by Unreal Engine 3, in which players are required to clean up the bloody aftermath of a typical first person shooter/horror game such as Dead Space. See Version History for more about the evolution of the game.
Gameplay
In the game, players take up the role of janitors working for Aerospace Sanitation Inc., who are required to clean up blood and body parts from the bloody aftermath of a level. To ‘complete’ a level, players must clean up all the viscera, blood, bullet holes, and Trash in the level to an acceptable amount. To accomplish this, players are equipped with a mop, their gloved hands, and the sniffer device, which allows them to pinpoint the nearest object that must be removed. In certain levels, players may also use the shovel , laser welder, and broom to aid in this task. Players are also provided with a Personal Data Assistant (or «PDA» for short), which allows them to take notes on anything they may find in a level, or review the level’s brief message.
In «Speedrun» mode, the Office system is replaced by instant feedback on the Punchomatic. Players can view completion percentage, and choose to punchout or return to cleaning.
One of the many available Janitor skins.
Every level of Viscera Cleanup Detail contains a Slosh-O-Matic, which provides the player with water-filled buckets to clean their mop in and occasionally to place very small objects such as bullet shells, a What A Load Disposal Bins machine, which dispenses large biohazard bins for the player to place medium-sized objects in, and an incinerator, which is used to dispose of all undesired objects, including bins and buckets. Certain levels may also include a vendor, a large piece of machinery which will dispense various objects as selected by the player.
It is possible to spread blood and other messes (both human and alien) by dropping debris, spilling used buckets, or simply by the player tracking blood on the bottom of their boots. Because of this, some amount of care and planning is necessary to avoid re-cleaning the same area multiple times. It should be noted that the player cannot track soot on their boots.
Many levels of Viscera Cleanup Detail may be considered too large to complete in one session. Because of this, Viscera Cleanup Detail includes a manual save function and an autosave function that if enabled, will save the game automatically at intervals set by the player in the options menu between 0 (meaning the game will not autosave) and 20 minutes.
Viscera Cleanup Detail has a total of 85 Steam achievements to unlock (across all DLCs). 50 in the base game; 10 from House of Horror DLC; 10 from The Vulcan Affair DLC; 13 from Santa’s Rampage; and 2 from Shadow Warrior.
Viscera Cleanup Detail also includes a level editor (‘Unreal Development Kit,’ or ‘UDK’, often nicknamed ‘RUST’) and a Steam Workshop page allowing players to create custom levels and messes, and then share them with other Viscera Cleanup Detail players.
Step 2: Unlocking The Doors
Before cleaning your office you will want to have all three doors unlocked. Unlocking each door is tricky as there is no set door code to input. Instead, each door’s code is randomized. To figure out the code, you will need to highlight one of the numbers on the door’s keypad. If you hear a “click” sound after pressing a number that means you’ve hit the right number. For example, if you hit the number 1 and hear only a beep, erase that number and try again with a different number until you hear the one with the click.
After figuring out the first number, you will need to repeat the process. The door behind the lockers requires a 4-number password to enter, as does the door on your right. After figuring out each of the four-number codes to unlock both doors, ignore the door behind the lockers temporarily and head through the door on the right. As you enter this room you’ll see a machine that dispenses water buckets, a machine that doles out garbage bins, and the third and final office door.
This door is the hardest to unlock as it requires a 17-number code. Be sure to write down the numbers as you figure them out, because the last number is a mystery. If you select the wrong number the code will wipe, requiring you to re-enter the 16 digits all over again before trying another number.
Layout
The office is comprised of several adjacent rooms connected by narrow doorways.
Main Room
The main room of the Office is where the player spawns when launching the game for the first time, as well as where they return after punching out of any level. It is a fairly large room containing:
-
The Office Trunk, Report Screen, and empty First-Aid Station
A First-Aid Station, where the player spawns. The station is empty from the start, but as there is no Vendor in the Office, a First-Aid kit must be brought from one of the levels via the Janitor’s Trunk.
- The Janitor’s Trunk, which can be moved to other locations in the Office.
- The Report Screen, which allows players to view previous scores and any filed incident-reports.
-
The Office desk and BitterMan Computer
A cluttered desk with the BitterMan 500 Computer on it.
- Two standing shelves on each side of the far end of the room, sparsely stocked with extra janitor supplies (which simply act like regular objects).
- A row of lockers at the back wall. The locker doors are not interactive, but the player can still carefully maneuver items onto the small shelves.
Foyer / Hub Room
The foyer/hub room
An open doorway in the main room leads to a small square space, which acts as a hub between the different parts of the Office. It contains a single standing shelf with a Big Banger Radio on the top shelf, as well as various objects including barrels, crates, and Wet-Floor Signs, all of which can be moved or disposed of. There is an open doorway to the left, and a locked door to the right which requires a 4-digit code to enter.
Equipment Room
View of the Equipment Room through the unlocked door
The locked door of the foyer leads to a large L-shaped room containing a Slosh-O-Matic Bucket Dispenser, a What A Load Bin Dispenser, a trapdoor used for item-disposal, and many crates, barrels, and trash. There is another locked door near the trapdoor and Bin Dispenser, which is protected by a 17-digit code.
Toilet Room
The door with the 17-digit code opens to a room with a toilet and remains of other janitors. A note from Bob can be found here, lying on a crate in the corner. Important: this note and Bob’s second note in the trophy room are the only «copies» of these notes the player will find in the game, unlike the ones brought back from other levels. It is advised to take caution and not destroy or dispose of these two notes, as they are needed later on in the «storyline». If the player does destroy or lose the notes somehow, the only way to get them again is to reset the Office contents (see Resetting the Office at the end of the article for more information).
Locker Room
The locker room
The open doorway of the foyer leads to a cluttered room containing two tall lockers against the wall, a Disposal Bin, crates, barrels, and other trash. Moving the lockers reveals another locked door with a 4-digit code.
Trophy Room
Part of the Trophy Room as viewed from the back wall
The hidden locked door opens into a short tunnel, which leads into a large, dingy, badly-lit storage area containing Bob’s «collection». The room is roughly T-shaped, containing many rows of standing shelves, and a set of stairs leading down to dirty water (which will fully saturate the mop if used, similar to the water in Waste Disposal). There is a curved tunnel to the left, blocked by a locked metal grate. To open this door, the player must find the Red Keycard. Once inside, player will find a small room containing a shelf with a shotgun and a green breast plate (two of the collectibles in the game), along with another one of Bob’s notes. At the very end is another gate leading to an inaccessible tunnel.
Secret Room
The Secret Room
Included with the v1.092 update, there is a secret area in The Office accessible by climbing on stacked objects, or by using console commands.
Note that some players (especially those who installed the game prior to v1.092) may need to reset the Office or update their game installation before this area will appear.
Загружаемый контент
17 июля 2015 года, на этапе раннего доступа к игре, RuneStorm выпустила DLC для Viscera Cleanup Detail , которое включает в себя полный саундтрек, который воспроизводится по внутриигровому радио в основной игре и в обоих автономных дополнениях.
29 октября 2015 года, всего через шесть дней после полного выпуска игры, в Steam был размещен Хэллоуинский DLC под названием Viscera Cleanup Detail: House of Horror с изображением места преступления в доме, где произошло нераскрытое массовое убийство, в то время как игрок может раскрыть его во время игры.
10 декабря 2018 года было выпущено новое DLC под названием Viscera Cleanup Detail: The Vulcan Affair , в котором игроки должны очистить секретное островное логово суперзлодея, чьи планы мирового господства только что были сорваны.
Step 3: Cleaning Up The Mess
You may have already noticed that your office has no incinerator to burn all of the trash and viscera you’ve found through the doors. Instead, there’s a trapdoor on the floor outside the third and final door with the 17-digit code. You can open and close this trapdoor as needed to dump all of your waste. This will get a little tricky with the two white bodybags located within the room you unlock via the third door.
One way to dispose of these gigantic bodies is to leave the trapdoor closed and enter the room. Once in the room, simply pick up the corpse and shove it through the door and into the other room being sure to set the bag far enough away from the trapdoor so that you can open it. While it may not seem possible, the intact bodybag can indeed be shoved down the trapdoor’s hole with enough coaxing and patience.
Once you’ve disposed of the biggest pieces of viscera in your office, the rest boils down to mopping up the blood and collecting trash. How you decide to tackle this is entirely up to you. Although, one way to do it would be to isolate each room starting with the room behind the third door. To collect small pieces of viscera and garbage, carry a yellow trash bin with you and dump each piece inside of it. After that, simply pick up the bin and carry it back to the trapdoor.
The first room you should mop is the room behind the third door where you found the two large bodybags. After that, proceed to the room behind the two lockers. Lastly, clean up the remaining portions of your office. To make this process easier there is a cheat code you can enter to save time. The code requires you to select the tilde key (~) and input the command prompt “killnearestmess”. You can use this code as often as you like. Make sure you’ve dumped all of your dirty water buckets down the trapdoor, as well as your full garbage bins. If you want to dispose of the pesky barrels and boxes lying about the office you can do so without penalty.
Finally, after you’ve given everything one last look using your sensor, proceed to the exit door located by your office’s computer terminal and click on the door to exit. If you cleaned everything perfectly, the achievement “Clean Freak” will unlock immediately after you’ve exited and returned to Viscera Cleanup Detail’s main menu!
For more on Viscera Cleanup Detail here at Indie Obscura, be sure to check out our full Viscera Cleanup Detail review! For more guides, we have a handy Don’t Starve beginner’s guide to help you survive, and a breakdown of the best class setups in Chivalry Medieval Warfare.
Writer
Morgan is a writer, indie game lover, and socially awkward coffee addict. Need something? Morgan can be reached at morgan.shaver@allgamers.comor if you like, you can say hello using GIFs on Twitter.
Симулятор уборщика в космосе
А вы когда нибудь задумывались, кто устраняет последствия всех ваших космических приключений? Кто вычищает запекшуюся человеческую кровь со стенок космических кораблей, кто убирает килограммы гильз и разорванные ошмётки некогда живого персонала и монстров? Разработчики из «runestorm» решили снова дать возможность игрокам убраться после кровавых космических баталий.
Если Вы не в курсе, то это уже третья игра про уборщиков. Две другие были той же направленности, но только в одной мы ликвидировали последствия бойни у сантаклауса на рабочем месте, а во второй разгребали нашинкованные ошмётки врагов после похождений наёмника из Shadow Warrior 2013. Это третья часть и в ней уборка будет проходить в космосе, в замкнутых коридорах и комнатках то ли корабля, то ли космической станции.
Войны швабры и ведра!
Игроки снова берутся за швабры, вёдра и прочий «уборщический» инвентарь. В Viscera cleanup detail space игрокам придётся опять смывать кровь в небольших игровых локациях, а также утилизировать разбросанные кровавые ошмётки и прочий мусор оставшийся после некого сражения. Вот собственно и весь геймплей. Вы в одиночку или вместе с друзьями просто убираетесь. Никаких монстров, ни стрельбы или хоррора тут нет.
Что произошло тут неважно, зато какой беспорядок! Работы явно полно…
Вам дадут швабру, специальные машины-печи в которых вы сможете утилизировать останки и мусор, вёдра с водой, датчики загрязнения и особые футуристические пушки. Игра предлагает очистить несколько локаций, обильно загаженных кровью и кусками тел. Будут и небольшие помещения, будут и солидные, а также можно будет повисеть в невесомости, оттирая потолок от чьих то внутренностей.
В игре применяется отменный физический движок. Всё, что вы делаете обязательно подчиняется всем законам физики. К тому же, сама уборка не такая простая, как кажется. За собой нужно постоянно носить контейнер для мусора, ведро с чистой водой. При этом нужно следить за тем, чтобы ненароком не рассыпать собранный мусор или не разлить ведро с отходами. А сами пятна могут находиться даже на потолке!
Ух, как же иногда хочется навернуть шваброй сослуживцу, который опрокидывает контейнер с останками. Хоть таблички ставь!
На первый взгляд сама идея игры может показаться абсурдной. Зачем геймерам убирать виртуальные локации, когда сам беспорядок наводить в разы приятнее, хотя бы в том же DooM 3 или Dead space? Честно, вопрос резонный и в тему. Проливать виртуальную кровь намного интереснее, чем её убирать — это факт.
Но, при всём этом, симулятор уборщика не так плох, а сама идею весьма оригинальна. Игра хоть и не затягивает на долгие часы, но всё же это не так убого, как большинство второсортных игрушек из серии «симулятор какой либо хрени». (Я имею в виду недавние симулятор козы, камня и т.п.)
Viscera cleanup detail space явно не хватает узнаваемых космических локаций из знаменитых боевиков, а так, после полу часа надраивания стенок и полов, игра осточертевает. Самих возможностей в ней не так много и изучаются они крайне быстро. Такой проект, отлично бы пошёл в виде DLC в какой нибудь мясной космический шутер. Прогуляться со шваброй, после собственного прохождения игры — было бы забавно. Накидай ещё заданий по поиску оружия, или по опознанию останков и вуаля! Вот за такую бы игру я заплатил.
А вообще, потраченное на наведение виртуального порядка время, можно было бы потратить на уборку собственного рабочего (игрового) стола
Скриншоты из игры:
Viscera Cleanup Detail — Какой код двери офиса?
Данный гайд расскажет поэтапно о Viscera Cleanup Detail какой код двери офиса, чтобы получить ответ на вопрос — читайте далее.
В «Офисе» Детальной очистки внутренностей есть три запертые двери, но найти коды проще, чем можно было ожидать. Проходя через Viscera Cleanup Detail, игроки в конечном итоге сталкиваются с тремя запертыми дверями, найденными в области «Офис». Каждая из этих дверей запирается с помощью клавиатуры, поэтому игрокам необходимо ввести определенный код, чтобы узнать, что внутри. В то время как большинство игр ставят перед игроками задачу решить какую-то головоломку, чтобы выяснить код или даже просто найти лист бумаги с нацарапанным на нем кодом, здесь дело обстоит не так. Вместо этого игрокам придется полагаться на старые добрые методы проб и ошибок.
К счастью, игрокам не придется пробовать каждую комбинацию, так как даже с четырехзначным кодом двери это займет часы. Существуют тысячи потенциальных кодов, поэтому перебирать их все просто нереально. Вместо этого игроки могут манипулировать тем, что кажется фатальной ошибкой в конструкции этого замка, что позволит им разгадывать код за считанные минуты.
Это должно работать и быть относительно простым для первых двух дверей, но для третьей двери все становится сложнее. В предыдущих случаях игрокам нужно было запомнить только значение и положение четырех чисел, чтобы открыть их, но эта дверь вместо этого имеет 17-значный код. Тот же самый метод работает, чтобы разблокировать его, но игроки, вероятно, захотят записать номер каждой позиции, когда они ее найдут, так что отслеживать не так сложно. Белая вспышка очень короткая, и ее может быть немного трудно увидеть, поэтому игрокам обязательно нужно сосредоточиться. Хотя это может показаться болезненным, это не займет много времени, и в этих закрытых областях можно найти некоторые важные вещи. При достаточном терпении и немного удаче должно пройти совсем немного времени, прежде чем эти надоедливые запертые двери снова откроются.
Trivia
-
Outer wilds как приблизить карту
-
Что такое roblox group
-
Белая гвардия и дни турбиных что читать
-
Где игровой автомат в pubg
- Run on sentence что это
Автономные расширения
Во время разработки Viscera Cleanup Detail , RuneStorm создала два автономных расширения своей собственной игры, в которых использовалась та же механика, но разные настройки.
- Внутренности Cleanup Detail: Shadow Warrior установлен в первой главе Летучий Wild Hog «s Shadow Warrior , очищая беспорядок Ло Ван оставил в оригинальной игре. Он был выпущен 11 октября 2013 года и опубликован Devolver Digital .
- Деталь очистки внутренностей: буйство Санты происходит на Северном полюсе , внутри мастерской Санты . Игроки оказываются после того, как Санта сошел с ума, убив своих эльфов и оленей. Он был выпущен 13 декабря 2013 года.